Ik heb me wederom ingeschreven om een gezonde 10 hard te lopen tijdens de Las Palmas Marathon. Dit keer hoop ik alle stappen goed te doorlopen. Twee jaar geleden was ik te laat met de inschrijving, en deed ik voor spek en bonen mee. Vorig jaar had ik wel betaald, maar was in niet goed op de hoogte van de vreemde constructie voor het ophalen van het nummer dus liep ik weer voor spek en bonen mee.
Dit jaar heb ik betaald, en heb ik in mijn agenda genoteerd dat ik een dag voor de race mijn nummer persoonlijk moet ophalen. Nu kijken of ik na drie jaar een beetje goede tijd kan neerzetten, theoretisch zou ik de 10km in een tijd rond de 50 minuten moeten kunnen lopen. Onder het uur moet me absoluut lukken.

Vandaag is de dag van de
Ik begin het jaar weer goed, met een sportieve inspanning. Zondag de 24ste is de 
Het nieuwe jaar is al weer een tijdje van kracht. En wat hoor je te doen in de eerste paar weken van het nieuwe jaar? Juist, je hoort je in te zetten om je goede voornemens in ieder geval een beetje tot zijn recht te laten komen. Zo ook ik. Ik ben weer begonnen met hardlopen en loop nu ongeveer 5 km per week. Lekker een beetje hardlopen in het parkje vlak bij ons huis. Voordeel is dat ik me dan weer beter kan vertonen op het strand dit jaar.
De singelloop om de mooie singels van Leiden komt er weer aan! Lekker een kort stukje hardlopen, voor iedereen te doen.
Vandaag was de 

