Inspiratiebron Posted on Saturday September 3rd, 2005 by adrie Ik ben een inspiratiebron! En nog wel voor een heel creatief iemand. Wie zou het ooit gedacht hebben… En het resultaat van de inspiratie die aan mij ontspringt is nog best grappig ook 🙂